پيرواني اظهار داشت : معمولا در بازيهاي نخست تيم ها از همديگر شناختي ندارند و ما از نخستين بازي ها تيم ها را آناليز مي کنيم و با شناخت نقاط قوت وضعف آنها با آمادگي کامل به مصاف حريفان بعدي مي رويم .


 

در آستانه نخستين بازي فجر در ليگ سيزدهم غلامحسين پيرواني سرمربي اين تيم اظهار داشت: بازي فردا مقابل نفت تهران آسان نيست و ما هرچه درتوان داريم به نمايش مي گذاريم و اميدوارم نتيجه کامل را بگيريم . بازيکنان ما در شرايط مطلوبي به سر مي برند و با تمرينات و بازيهاي تدارکاتي که انجام داده ايم به آمادگي خوبي رسيده ايم . 

وي افزود: از تيم نفت در حال حاضر شناخت کافي نداريم همانگونه که آنها از ما شناخت ندارند معمولا در بازيهاي نخست تيم ها از همديگر شناختي ندارند وما از نخستين بازي ها تيم ها را آناليز مي کنيم و با شناخت نقاط قوت وضعف آنها با آمادگي کامل به مصاف حريفان بعدي مي رويم .

از هواداران فجر و مردم خوب شيراز درخواست مي کنم که در بازي فردا مقابل نفت تهران با تمام توان از تيم شهرشان حمايت کنند تا نتيجه خوبي کسب کنيم .

تيم فوتبال فجر شهيد سپاسي شيراز در نخستين بازي خود در سيزدهمين دوره از ليگ برتر فوتبال کشور از ساعت 22 فردا در ورزشگاه حافظيه به مصاف نفت تهران مي رود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


  توسط فجری افراطی 

 نوشته شده در  چهار شنبه 2 مرداد 1392ساعت